Den nye Volkswagen Polo blev lanceret hos de danske forhandlere i start oktober. Nonbye var med og stod for POS-materialer til udsmykning hos forhandlerne.

Alt materiale skulle være klar og på plads hos de 54 forhandlerer landet over til åbent hus i uge 39.

”Vi har stået for produktion af bl.a. plakater, matrix bannere, modelskilte, gulvtæpper og bannere, som er syet efter et specielt system,” fortæller projektleder Mads Stentoft Jensen fra Nonbye. ”Hertil kommer spejlhængere til den nye Volksvagen Polo samt foliedekoration til sidedøre og køleren på bilen.”

Design tilpasses skilteformat

Designet til kampagnen er udviklet hos bureauet Subsero/Brandhouse og efterfølgende sendt videre til Nonbye. ”Vores grafiske afdeling har været ansvarlige for at tilpasse designet til de skilte-formater som skulle bruges til POS hos forhandlere,” fortæller Mads Stentoft Jensen. ”Efterfølgende har vi også været ansvarlige for produktion af de mange forskellige materialer.”

Alt skal gå op

”Der er rigtig mange del-elementer i en kampagne som denne – og dermed meget som skal times rigtigt for at alt går op. Det synes jeg, vi lykkedes rigtigt godt med.”
Projektleder Mads Stentoft Jensen

Godt afsæt for fremtidigt salg

Det samlede udtryk hos de enkelte forhandlere er blevet flot og iøjnefaldende. POS materialet har dermed været med til at give den nye Volkswagen Polo et godt afsæt for det fremtidige salg.

Caseansvarlig

 

 

Mads medarbejder - Nonbye A/S

Mads Stentoft Jensen

Lad os hjælpe din virksomhed med at skabe stærke visuelle udtryk!

Nonbye hjælper alle typer virksomheder, kæder og institutioner i alle brancher med at skabe visuel identitet med høj synlighed og ensartet udtryk. Vi vil også gerne hjælpe dig og dit projekt med at komme sikkert i mål – vi har 50 års erfaring at byde ind med. Kontakt os allerede i dag for et uforpligtende møde.

Skal vi kontakte dig og din virksomhed?