Matas har mange forskellige lokationer placeret rundt omkring i Danmark.
86 af dem har store butiksvinduer, som er perfekte lærreder til dekorationer lavet i selvklæbende folie. Det bliver vinduerne også brugt til, og denne gang har Nonbye fået æren af at producere og montere folien for 86 butikker rundt omkring i Danmark.
En ukompliceret proces
“Samarbejdet har været let og ligetil fra start til slut med god og lydhør kommunikation. Vi havde helt særlige krav til selve folierne, men også til hvordan kampagnevisueller (til folierne) skulle håndteres i alle led, samt krav og ønsker til de montører, der blev brugt til opgaven. Alt dette var Nonbye lydhør og forstående overfor og imødekom på bedste vis.
Vi har været meget glade for det professionelle samarbejde, en ukompliceret proces og ikke mindst resultatet med flotte kvalitetsfolier på vores butiksfacader.”
Pernille Line Andersen, Trade Marketing Manager hos Matas
Overblik og kontrol med Brandtool
“Jeg har benyttet mig af vores projektstyringsværktøj Brandtool til dette projekt. Det har givet et overblik og har været en stor hjælp til at holde styr på processen af de mange butikker,” fortæller projektleder Mads Stentoft Jensen.
Kampagnen omfatter mange forskellige lokationer fordelt over hele landet. For at give Matas samt Nonbyes egen projektleder på opgaven det bedst mulige overblik har vi valgt at projektet skal dokumenteres og styres i vores seneste løsning Brandtool.
Matas har haft adgang til værktøjet, hvor de har haft det helt store overblik over hvilke butikker der var færdige, hvilke der stadig var igangværende og hvilke der endnu ikke var påbegyndt. Derudover har de mulighed for at se billeder af de forskellige butikker, så de er sikre på, at alle lokationer ser ud som ønsket.
“Brandtool er en kæmpe hjælp til, at holde overblik over de mange data og informationer vi har på vores butikker og butiksfacader landet over, som alle er meget ulig hinanden og dermed skal håndteres forskelligt. Vi savnede et digitalt værktøj, der kunne opbevare forskellige dokumenter og data ét sted for bedre overblik og hurtigere oplysning, og her har Brandtool levet op til alle de ønsker og behov vi havde. Og mere til,” fortæller Pernille fra Matas.
“Vi ser Brandtool som et værdifuldt værktøj og ser mange gode muligheder i at anvende det endnu mere i vores hverdag og drift.”
Nonbye klarede opgaven med at producere og montere den selvklæbende folie på 86 lokationer på blot en måned
Når Matas har en kampagne kørende på deres butiksvinduer, er det som hovedregel for et år ad gangen.
Derfor var det også essentielt at Nonbye kunne klare produktion og montage på en måned, for at være klar til den nystartede kampagne. Her var Brandtool også en stor hjælp til at holde tidsplanen samt overblikket over de forskellige lokationer, så vi var sikre på at kunne nå alle 86 lokationer til tiden.
Din projektleder er klar til rådgivning
For Mads er selvklæbende folie ikke bare et stykke klister, men en dekoration. Det er en mulighed for at skabe et utal af effekter, hvilket han med stor ildhu rådgiver både kunder og kollegaer om.
Du kan kontakte Mads på msj@nonbye.dk eller +45 6162 2188
Eller send os en uforpligtende forespørgsel.